مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 06:572022-02-21سياسي

تأملی بر هم افقی های گفتمان انقلاب و منتقدان آن


در یادداشتی که می خوانید به اشتراکات مناظره آینده انقلاب اسلامی پرداخته شده و تامل در این اشتراکات می تواند به رشد و بالندگی جامعه به طور کلی و تقویت گفتمان انقلاب به طور خاص کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدیجه کاردوست فینی دانشجوی دوره دکترای رشته فلسفه پس از برگزاری مناظره آینده انقلاب اسلامی که با حضور بیژن عبدالکریمی و حجت الاسلام رهدار برگزار شد یادداشتی با این مضمون نگاشته که دو فرد حاضر در مناظره با وجود یکسری اختلاف نظر هردو یکسری اشتراکات درباره گفتمان انقلاب اسلامی دارند.

مشروح این یادداشت در ادامه می آید؛ مقدمه؛ اخیراً مناظره ای با موضوع آینده انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام احمد رهدار، عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم، و بیژن عبدالکریمی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، در مدرسه اندیشه انقلاب اسلامی مجموعه فرهنگی سرچشمه به مناسبت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب ایران برگزار شد.

هر چند هر دو اندیشمند اختلاف نظرهای بنیادینی با یکدیگر داشته، هر یک از چشم اندازی خاص و در گفتمان ویژه خود، یکی الهیاتی و دیگری فلسفی، به فهم و تبیین انقلاب ایران و ترسیم آینده آن پرداختند، لیکن تأمل در نقطه نظرات و آسیب شناسی های مشترک آنان در این مناظره، که یکی به سنت حوزوی و دیگری به سنت دانشگاهی تعلق دارد، شاید حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأملی بر هم افقی های گفتمان انقلاب و منتقدان آن

تأملی بر هم افقی های گفتمان انقلاب و منتقدان آن