مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 07:472022-02-21پزشكي

اُمیکرون تیری بر پیکر نیمه جان مدارس


پیک های کرونایی یکی پس از دیگری از راه می رسند و شاید اولین مسئله ای که تحت تاثیر این ویروس چموش از ابتدای شیوع کرونا قرار گرفته، بحث تحصیل دانش آموزان است، - سلامت و تعلیم و تربیت این روزها به دو روی یک سکه تبدیل شده و عموما والدین و مسئولان آموزش و پرورش را بر سر یک دوراهی قرار می دهد که در این شرایط خطرات آموزش حضوری را بر جان بخرند و یا تعلیم و تربیت دانش آموزان تحت تاثیر قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای شیوع ویروس اُمیکرون، بحث انتشار بالای این ویروس از سوی پزشکان مطرح شد، همچنین طبق آمارها و اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت بهداشت و درمان بیش ترین افرادی که در معرض ابتلا به سویه اُمیکرون قرار دارند، کودکان هستند و این روزها شاهد افزایش موارد بستری کرونایی در بین این رده سنی هستیم.

شیوع سویه اُمیکرون و قدرت سرایت بالای این ویروس موجب شده است تا والدین و معلمان نسبت به آموزش حضوری در مدارس واکنش های متعددی داشته باشند، بسیاری از والدین نگران سلامتی فرزند خود هستند و ترجیح می دهند در این شرایط قرمز کرونایی، فرزندشان در مدرسه حاضر نشود.

از سوی دیگر مسئولان وزارت آموزش و پرورش تاکید ویژه ای بر آموزش حضوری در مدارس دارند و طبق گفته کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت آسیب های آموزش مجازی تنها مرتبط با بحث تحصیل آن ها نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُمیکرون تیری بر پیکر نیمه جان مدارس

اُمیکرون تیری بر پیکر نیمه جان مدارس