مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 08:122022-02-21حوادث

تانکر حامل سوخت قاچاق در زنجان به مقصد نرسید


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تانکر حامل 23 هزار لیتر سوخت قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان شناسایی و توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ ایرج خانی پور روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان - تبریز به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و آن را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه پس از توقف خودرو و استعلام از سوابق آن، مشخص شد که این کامیون دارای بار قاچاق است، اظهار داشت: ماموران در بازرسی انجام شده، موفق شدند 23 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع مجاز، از نوع گازوییل کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، تصریح کرد: پس از اخذ مجوز قانونی خودرو به پارکینگ منتقل و راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ خانی پور با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی از هموطنان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انبار احتکار روغن موتور میلیاردی در خرمدره کشف شد جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف انبار احتکار روغن موتور به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در اجرای طرح مبارزه با احتکار توسط ماموران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانکر حامل سوخت قاچاق در زنجان به مقصد نرسید

تانکر حامل سوخت قاچاق در زنجان به مقصد نرسید