مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 08:422022-02-21اقتصادي

واکسنی که تا یک سال سطح بالایی از آنتی بادی ایجاد می کند


وب سایت رسمی شهردار مسکو گزارش کرد نتایج اولیه از یک مطالعه تکمیلی روی دریافت کنندگان واکسن اسپوتنیک وی(Sputnik V) نشان داده که داوطلبان دریافت کننده این واکسن یک سال پس از اولین تزریق سطح نسبتا بالایی از آنتی بادی ها را حفظ کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی وب سایت رسمی شهردار مسکو گزارش کرد نتایج اولیه از یک مطالعه تکمیلی روی دریافت کنندگان واکسن اسپوتنیک وی(Sputnik V) نشان داده که داوطلبان دریافت کننده این واکسن یک سال پس از اولین تزریق سطح نسبتا بالایی از آنتی بادی ها را حفظ کردند.

به نقل از نیوز، آناستازیا راکووا، معاون توسعه اجتماعی شهردار مسکو، گفت: دسامبر گذشته تصمیم گرفتیم مطالعه واکسن اسپوتنیک وی را برای ارزیابی بیشتر ایمنی و ایمنی زایی آن 12 ماه پس از تزریق اول تمدید کنیم.

وی اظهار کرد: اولین نتایج تجزیه و تحلیل سطح آنتی بادی در دریافت کنندگان این واکسن میزان بالایی از آنتی بادی های IgG اختصاصی برای ویروس کرونا در تمام داوطلبان پس از واکسیناسیون در زمان مطالعه تکمیلی را نشان می دهد.

امروز نتایج برای 1323 شرکت کننده از 3000 شرکت کننده که شامل 44 درصد شرکت کنندگان می شود، نشان می دهد که از این تعداد 80 درصد آنان دارای آنتی بادی های بالاتر از 200 BAU هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسنی که تا یک سال سطح بالایی از آنتی بادی ایجاد می کند

واکسنی که تا یک سال سطح بالایی از آنتی بادی ایجاد می کند