مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 08:472022-02-21سياسي

دستاوردهای استارت آپ های نانویی کشور معرفی می شوند


نمایشگاهی از دستاوردهای استارت آپ های نانویی کشور از 18 اسفند ماه با هدف معرفی دستاوردهای تیم های فناور این حوزه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد نانو در قالب برنامه نانو استارت آپ اقدام به برگزاری نمایشگاه معرفی و رونمایی از دستاوردهای استارت آپ های نانویی کشور در روزهای 18 و 19 اسفند جاری با حضور 36 تیم فناور و ارائه 79 محصول نانویی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران کرده است.

به نقل از ستاد نانو، برنامه نانواستارت آپ تنها برنامه توسعه فناوری ستاد نانو در سطح ملی است که از مرحله ایده از دانشجویان، فارغ التحصیلان و فناوران مستعد حمایت می کند.

از ابتدای شکل گیری این برنامه در سال 1396 تاکنون (چهار دوره)، بیش از 683 دانشجوی علاقه مند به کارآفرینی در نانواستارت آپ شرکت کردند، 115 هسته فناور شکل گرفته است و 49 محصول با حمایت های نانواستارت آپ توسعه داده شده است.

این نمایشگاه نیز به منظور ارائه محصولات استارت آپ های فعال در حوزه نانو برگزار می شود و موقعیت مناسبی را برای همکاری فناورانه میان استارت آپ ها و فعالان اکوسیستم نوآوری کشور در مسیر تجاری سازی محصولات فراهم می آورد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای استارت آپ های نانویی کشور معرفی می شوند

دستاوردهای استارت آپ های نانویی کشور معرفی می شوند