مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:072022-02-21سياسي

آموزش های مهارتی در عرصه هنری در استان بوشهر تقویت می شود


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر از گسترش آموزشگاه های مهارتی در استان خبر داد و گفت: آموزش های مهارتی در عرصه هنری در استان بوشهر تقویت می شود.

- ، عبدالمجید دوراهکی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح آموزشگاه مهارتی در بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه آموزش های مهارتی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برنامه های مهمی در این راستا داریم.

وی اضافه کرد: توان و بضاعت دولت برای برآورده کردن نیازهای آموزشی و مهارتی متقاضیان و جویندگان کار محدود است و با گسترش آموزشگاه های آزاد می توانیم این خلاء را پر کنیم و فرهنگ مهارت را در جامعه توسعه ببخشیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر اضافه کرد: در دوره جدید بناست متقاضیان واجد شرایط راه اندازی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در کمترین زمان ممکن مجوز فعالیت دریافت کنند.

دراهکی از وجود 210 آموزشگاه آزاد در استان بوشهر خبر داد و گفت: این آموزشگاه ها در حوزه های مختلف فنی، صنعتی، خدماتی، فرهنگ و هنر و کشاورزی مشغول فعالیت هستند و همچنین 16 آموزشگاه دیگر نیز در حال طی کردن مراحل قانونی برای صدور مجوز هستند.

وی با بیان اینکه هرچه حوزه های فنی ما بیشتر باشد میزان خدمت رسانی به مردم بیشتر می شود، تاکید کرد: به دنبال جریان سازی مهارت هستیم تا مهارت جز سبد خانواده ها شود و تلاش می شود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی در عرصه هنری در استان بوشهر تقویت می شود

آموزش های مهارتی در عرصه هنری در استان بوشهر تقویت می شود