مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:072022-02-21پزشكي

چرا کودکان درگیر اومیکرون می شوند/توصیه به والدین


متخصص بیماری های عفونی ضرورت واکسینه شدن علیه کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت: سلامت کودکان در مراکز واکسیناسیون پیش از تلقیح واکسن کرونا مورد بررسی قرار می گیرد و نگرانی وجود ندارد.

- ، افشین منیری، با اشاره به اینکه عدم واکسیناسیون کودکان یکی از مهم ترین علت های افزایش بار بیماری در سویه اومیکرون است، اظهار کرد: واکسینه شدن بزرگسالان در برابر کووید 19 یکی از مهم ترین دلایل کاهش آمار مبتلایان کرونایی است.

وی با بیان اینکه غالباً کودکان در سویه اومیکرون به این بیماری مبتلا شده اند، یکی از مهم ترین علت های این موضوع را عدم واکسیناسیون کودکان و جهش جدید ویروس دانست و افزود: اومیکرون افرادی که واکسینه نشده اند و یا ایمنی آنان همانند کودکان ناکافی است بیشتر درگیر می کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره مناسب ترین بازه زمانی واکسیناسیون بعد از ابتلاء به را داشته باشد باید با احتیاط بیشتر واکسینه شود.

این متخصص بیماری های عفونی، ضرورت واکسینه شدن علیه کرونا را مورد تاکید قرار داد و افزود: وضعیت سلامت کودکان در مراکز واکسیناسیون پیش از تلقیح واکسن کرونا مورد بررسی قرار می گیرد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کودکان درگیر اومیکرون می شوند/توصیه به والدین

چرا کودکان درگیر اومیکرون می شوند/توصیه به والدین