مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:122022-02-21سياسي

حل مسائل اقتصادی در گرو نگاه فرابخشی مدیران است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: حل مسائل و مشکلات مربوط به حوزه های اقتصادی به نگاه فرابخشی مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف نیازمند است.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: حل مسائل و مشکلات مربوط به حوزه های اقتصادی به نگاه فرابخشی مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف نیازمند است.

دکتر شهریار عباسی در دیدار با مدیرکل استاندارد ایلام اظهار کرد: تنها با تکیه به نگاه سازمانی نمی توان مشکلات را از پیش رو برداشت بلکه باید برای از پیش رو برداشتن موانع همه دست به دست یکدیگر داده و تلاش جمعی کنیم و در شرایط سخت اقتصادی که دولت با آن مواجه است، در راستای حل مشکلات باید شاهد همافزایی و همکاری هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی با یکدیگر باشیم.

وی با بیان اینکه بخش های اقتصادی و صنعتی کشور مانند زنجیر به یکدیگر متصل هستند، افزود: ایجاد مشکل و وقفه در کار هر کدام از بخش ها، فعالیت های مربوط به سایر حوزه ها را نیز با اخلال روبرو می کند، تصریح کرد: از اداره کل استاندارد استان به عنوان یکی از دستگاه های نظارتی و کلیدی انتظار می رود در این مهم یاری گر واحدهای تولیدی و خدماتی در بستری امن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مسائل اقتصادی در گرو نگاه فرابخشی مدیران است

حل مسائل اقتصادی در گرو نگاه فرابخشی مدیران است