مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:172022-02-21سياسي

بازداشت مسئول حراست شهرداری و رییس شورای شهر رازقان به اتهام اختلاس


رییس کل دادگستری استان مرکزی از بازداشت مسئول حراست شهرداری و رییس شورای شهر رازقان به اتهام اختلاس خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی از بازداشت مسئول حراست شهرداری و رییس شورای شهر رازقان به اتهام اختلاس خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در اینباره گفت: با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از نهادهای امنیتی شهرستان زرندیه مبنی بر اینکه مسئول حراست شهرداری و رییس شورای شهر رازقان اقدام به اختلاس 350 تن سیمان متعلق به شهرداری، کرده است، گفت: با ارجاع این پرونده به دادسرای زرندیه و صدور دستورات قضایی لازم به سرعت تحقیقات توسط دادیار مربوطه آغاز و با ارائه گزارشات تکمیلی این میزان به 750 تن افزایش یافت که در این خصوص دستورات لازم توسط مقام قضایی صادر و متهمان با صدور قرار وثیقه و عدم تودیع آن، روانه زندان شدند.

وی افزود: با ارائه وثیقه توسط متهمان و با عنایت به لزوم ادامه تحقیقات، قرار نظارت قضایی برای هر دو متهم به لحاظ ممنوعیت از اشتغال به فعالیت های مرتبط صادر و به نامبردگان ابلاغ شد و پرونده در حال حاضر در حال تکمیل تحقیقات است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به عزم و اراده دستگاه قضایی و سیاست راهبردی آن در فسادستیزی و مبارزه قاطع با فساد در تمامی ابعاد و عرصه ها، بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مسئول حراست شهرداری و رییس شورای شهر رازقان به اتهام اختلاس

بازداشت مسئول حراست شهرداری و رییس شورای شهر رازقان به اتهام اختلاس