مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-21سياسي

تاکید نماینده ولی فقیه بر اولویت دهی به رفع موانع صنایع


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر ضرورت رفع موانع تولید، گفت: حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی باید یکی اولویت های اصلی مسوولان استان باشد.

- حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در دیدار با محمدرضا باقری سرپرست شرکت شهرک های صنعتی ، علی تشنه دل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مریم شاهی مدیر بانک صنعت و معدن استان سمنان و جمعی از معاونان شرکت شهرک های صنعتی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مسائل معیشتی و اقتصادی مردم، اظهار کرد: 2 واژه پشتیبانی و مانع زدایی در شعار سال تاکید بر رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی دارد چرا که با تحقق آن منتج به رونق اقتصادی و رفاه و معیشت عموم می شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: اقدامات و برنامه های بخش صنعت در خصوص رفع موانع تولید و پشتیبانی ها عملی و عینی باشد و به حرف محصور نشود و مردم نیز شاهد تلاش مسوولان مرتبط باشند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه راهکارهای رفع موانع فعالیت سرمایه گذارن و فعالان حوزه اقتصادی سریع تر عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: هر زمان نیاز به حضور بنده در راستای کمک به صنایع، رفع مشکلات تولید و انتقال مسائل باشد، به طور حتم حاضر به کمک خواهم بود و از این مساله استقبال می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده ولی فقیه بر اولویت دهی به رفع موانع صنایع

تاکید نماینده ولی فقیه بر اولویت دهی به رفع موانع صنایع