مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-21سياسي

دفاع و امنیت چندلایه و مستحکمی در مرزها تشکیل داده ایم


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مرزهای شرقی کشور از وضعیت کاملاً حساسی برخوردار است، گفت: دفاع و امنیت چندلایه و مستحکمی در مرزها تشکیل داده ایم.

- ، رییس ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت همراه از یگان های عملیاتی تیپ متحرک هجومی 158 نیروی زمینی ارتش مستقر در مرزهای جنوب شرق کشور بازدید کرد.

سرلشکر باقری در این بازدید ضمن ارزیابی توان رزمی یگان های تیپ متحرک هجومی 158 نیروی زمینی، روند حراست، تأمین امنیت و پایش مرزهای جنوب شرقی کشور توسط یگان های نیروی زمینی ارتش را مورد ارزیابی قرار داد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزهای شرقی کشور از وضعیت کاملاً حساسی برخوردار است و خصوصاً مرزهای مشترک با کشور افغانستان نیاز به امنیت و آرامش مضاعفی دارد.

وی افزود: براین اساس علاوه بر واحد مرزبانی نیروی انتظامی که مسئولیت استقرار در پاسگاه ها و امنیت نوار مرزی را عهده دار است، به ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز مأموریت داده شده تا با استقرار یگان هایی در پشتیبانی از مرزبانی کشور، در شرایط ضروری به کمک همرزمان خود در یگان مرزبانی بیایند تا بتوانیم یک دفاع و امنیت چند لایه و مستحکمی را در این محدوده داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع و امنیت چندلایه و مستحکمی در مرزها تشکیل داده ایم

دفاع و امنیت چندلایه و مستحکمی در مرزها تشکیل داده ایم