مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:372022-02-21سياسي

1000 دانشجو به کاروان راهیان نور می پیوندند


یک هزار دانشجوی استان اردبیل در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس می شوند.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: یک هزار دانشجوی استان اردبیل در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس می شوند.

سید حامد عاملی دوم اسفند در جلسه ستاد اعزام کاروان راهیان نور در استانداری اردبیل اظهار کرد: افرادی که هر 3 دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از 12 اسفند عازم این سفر معنوی و ارزشمند خواهند شد.

وی تصریح کرد: برای دانش آموزان مقرر شد تا راهیان نور به شکل مجازی و در بستر شبکه شاد انجام شود تا دانش آموزان مقطع تحصیلی هفتم، نهم و یازدهم متوسطه بتوانند آموزش های لازم نظامی و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و یادمان شهدا را از طریق فضای مجازی ببینند.

استاندار اردبیل گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت حضوری به مدت 5 روز و در اردوگاه ویژه تدارک دیده شده برای استان اردبیل با نام شهید حبیب اللهی در محور خرمشهر انجام شده و اسکان زائران را در این منطقه شاهد خواهیم بود.

عاملی افزود: این حرکت معنوی که جز تاکیدات مقام معظم رهبری است، زمینه تحول روحی نسل آینده را به وجود آورده و در حقیقت بازنگری در ارزش ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 دانشجو به کاروان راهیان نور می پیوندند

1000 دانشجو به کاروان راهیان نور می پیوندند