مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-21سياسي

برخورد با ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم رودخانه های نطنز در دستور کار است


محمدعباس ظریفی، سرپرست فرمانداری شهرستان نطنز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: جلسات هیأت تطبیق به منظور بررسی دفترچه عوارض شهرداری های نطنز، بادرود، خالدآباد و طرق رود در طی چند روز اخیر برگزار و پس از بررسی های لازم موارد مغایر با قانون مشخص و به منظور اصلاح در زمان قانونی به شهرداری ها ابلاغ خواهد شد.

وی در خصوص تخلفات ساخت وساز گفت: کارگروه هماهنگی برخورد با تخلفات ساخت وساز به منظور پیشگیری از وقوع ساخت وسازهای غیرقانونی و اقدام مؤثر در برخورد با تخلفات در دستور کار قرار دارد که از مهم ترین اهداف آن حفاظت از اراضی ملی و محیط زیست و همچنین حفاظت از حریم رودخانه ها و مسیل ها و حفاظت از اراضی کشاورزی و باغات خواهد بود.

ظریفی تصریح کرد:در موضوع اشتغال شهرستان نطنز با ثبت تمامی تعهد اشتغال و نیز جذب صددرصدی اعتبارات مشاغل خانگی مقام نخست را در میان شهرهای استان به خود اختصاص داده است.

سرپرست فرمانداری  نطنز بر لزوم برنامه ریزی برای تسهیل امور برای اشتغال های خرد و کلان تأکید کرد و گفت: باید کارخانه ها و کارگاه ها را برای جذب نیروی کیفی از نیروهای بومی ترغیب کرد و از طرفی هم بایستی امنیت شغلی کارگران و پرداخت حقوق قانونی شان را تأمین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم رودخانه های نطنز در دستور کار است

برخورد با ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم رودخانه های نطنز در دستور کار است