مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:572022-02-21سياسي

شورای شهر از تجربیات وکلای خبره کرمانشاه استفاده کند


رییس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه با اعلام همکاری در راستای حل و فصل پرونده های سنگین و دشوار شهرداری، گفت: شورا شهر نیز از تجربیات وکلای خبره و کارآمد در جهت رفع امور استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، روح اله وکیلی رییس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه در نشست صمیمانه با اعضای شورای شهر کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت هفتم اسفندماه سالروز استقلال کانون های وکلا ضمن تبریک هفته وکیل، اظهار کرد: امروز در جمع وکیل مدافعان مردم کرمانشاه در شورای شهر خواهان ایجاد بستری مناسب در راستای همکاری وکلای کانون دادگستری با شورا و شهرداری هستیم.

وی تصریح کرد: وکلا کاسب نیستند و مدافعین بی دفاعی هستند که در راستای احقاق حقوق موکلین خود سختی های فراوانی را متحمل می شوند، لذا امروز با اعضا شورای شهر کرمانشاه گرد هم آمده ایم که بتوانیم در حل و فصل پرونده های سنگین و دشوار سازمان شهرداری کمک کنیم.

رییس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه گفت: انتظار می رود که این همکاری دو سویه باشد و شورا نیز از تجربیات وکلای خبره و کارآمد در جهت رفع امور استفاده کند.

گفتنی است، در ادامه این مراسم اعضاء هیأت مدیره کانون وکلا دادگستری استان کرمانشاه از شورای شهر خواستند که یک میدان یا بلوار ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر از تجربیات وکلای خبره کرمانشاه استفاده کند

شورای شهر از تجربیات وکلای خبره کرمانشاه استفاده کند