مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:022022-02-21سياسي

راهکارهای رفع موانع فعالیت سرمایه گذاران عملیاتی شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه راهکارهای رفع موانع فعالیت سرمایه گذاران و فعالان حوزه اقتصادی باید سریع تر عملیاتی شود، - ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح دوشنبه در دیدار با سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان و همچنین رییس سازمان صمت به میزبانی دفتر خود در سمنان به مسائل معیشتی و اقتصادی مردم اشاره کرد و تاکید داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی به خصوص در سال های اخیر تاکید دارند باید این دو مقوله مهم مد نظر مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه پشتیبانی و مانع زدایی در شعار سال تاکید شده و لذا نشان از اهمیت این دو مقوله مهم دارد، افزود: رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اهمیت دارد چرا که با تحقق آن منتج به رونق اقتصادی و رفاه و معیشت عموم می شود.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: اقدامات و برنامه های بخش صنعت در خصوص رفع موانع تولید و پشتیبانی ها عملی و عینی باشد و به حرف محصور نشود تا مردم نیز شاهد تلاش مسئولان ذی ربط باشند.

مطیعی همچنین خواستار حمایت بیشتر و سریع تر از تولید در استان سمنان شد و گفت: راهکارهای رفع موانع فعالیت سرمایه گذاران و فعالان حوزه اقتصادی سریع تر عملیاتی شود.

وی افزود: هر زمان نیاز به حضور مسئولان ارشد استانی حتی نماینده ولی فقیه در استان و در راستای کمک به صنایع، رفع مشکلات تولید و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای رفع موانع فعالیت سرمایه گذاران عملیاتی شود

راهکارهای رفع موانع فعالیت سرمایه گذاران عملیاتی شود