مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:022022-02-21بين الملل

ترامپ امروز دوشنبه برمی گردد!


پلتفرم رسانه اجتماعی ترامپ با عنوان «Truth Social»(شبکه واقعیت) امروز در اپل استور در دسترس قرار می گیرد تا ترامپ بنابر ادعای خودش امپراطوری فضای مجازی ‎اش را راه اندازی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن تایمز ، پلتفرم رسانه اجتماعی ترامپ با عنوان Truth Social (شبکه واقعیت) امروز در اپل در دسترس قرار می گیرد.

Truth Social پلتفرم اجتماعی جدید دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق، قرار است این هفته به اپ استور اپل راه پیدا کند و جایگزین فناوری را به طور گسترده تر در دسترس قرار دهد زیرا به نظر می رسد رییس جمهور سابق آمریکا قصد دارد سایت های برجسته ای را که وی را طرد کرده اند به چالش بکشد.

اپ استور برنامه Truth Social را در فهرست خود قرار داده است که انتظار می رود از  امروز دوشنبه برای دانلود در دسترس باشد، اما دوین نانز مدیر عامل Truth Social گفت که این برنامه تا ماه آینده کاملاً کاربردی نخواهد بود.

بنابر اعلام مدیران ارشد این شبکه جدید اجتماعی عرضه آن در اپ استور برای تاریخ 21 فوریه (دوم اسفند ماه) اعلام شده بود.

نسخه بتای تروث سوشال مدیا طی روزهای گذشته عرضه شد.

  با راه اندازی و شروع به کار این رسانه اجتماعی، ترامپ بالاخره پس از یک سال از مسدود شدن حسابش در توییتر، فیس بوک و یوتیوب، در یک شبکه اجتماعی حضور می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ امروز دوشنبه برمی گردد!

ترامپ امروز دوشنبه برمی گردد!