مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-21اقتصادي

فرصت یک ماهه برای تامین بودجه خرید پروتز شنوایی


مدیر طرح و برنامه هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، نسبت به تأمین بودجه مورد نیاز برای کاشت حلزون شنوایی هشدار داد.

- ، هومن نریمانی، در خصوص عدم تخصیص بودجه مربوط به پروتز حلزون شنوایی اظهار داشت: در قانون بودجه کشور، هر ساله بودجه ای برای کاشت پروتز حلزون شنوایی جهت حمایت از کودکان ناشنوا برای هیأت امنای صرفه جویی ارزی در نظر گرفته می شود.

اما طی 6 سال گذشته با توجه به محدودیت های به وجود آمده در زمینه تأمین منابع بودجه ای، این ردیف بودجه تخصیص نیافته یا می توان گفت میزان تخصیص بودجه مربوطه بسیار جزیی و محدود بوده است.

وی تصریح کرد: هزینه کاشت پروتز حلزون شنوایی 50 میلیون تومان است که شامل هزینه های خرید پروتز، هتلینگ بیمارستانی، حق العمل تیم جراحی و هزینه برگزاری جلسات گفتار درمانی، باز توانایی و شنوایی طی یک سال اول بعد از کاشت پروتز حلزون است.

مدیر طرح و برنامه هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: طی 6 سال گذشته در مجموع 3 هزار و 491 میلیارد ریال اعتبار در قوانین بودجه سالانه برای عمل کاشت حلزون مصوب شده بوده که از این مقدار تنها 344 میلیارد ریال و به عبارتی مبلغی کمتر از 10 درصد اعتبارات مصوب، به هیأت امنا تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یک ماهه برای تامین بودجه خرید پروتز شنوایی

فرصت یک ماهه برای تامین بودجه خرید پروتز شنوایی