مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-21سياسي

موضوع تأمین قیر رایگان پروژه های عمرانی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد


نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه) به منظور بررسی بیشتر و دقیق تر موضوع تأمین مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) با ارسال بند مرتبط با این مهم به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401، بند (ز) تبصره (1) این لایحه درباره تحویل مواد اولیه قیر به پالایشگاه ها جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

این موضوع پیشنهاد سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس مبنی بر افزایش مبلغ 15 هزار میلیارد تومان نفت خام مازاد به 20 هزار میلیارد تومان جهت در اختیار گذاشتن پالایشگاه ها بود.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع بحث قیر حتی قبل از تشکیل مجلس یازدهم یکی از مشکلات بوده که هم در قانونگذاری و هم اجرا اشکالاتی دارد.

در واقع زمانی که در قانون قیر را در سقف دوم می گذاریم طبیعتا دولت در نیمه دوم سال می تواند آن را تخصیص دهد اما ما در قانونگذاری اشکالاتی داریم، در واقع منهای وزارت راه که اقداماتی مانند روکش و اصلاحات دارد و حجم بیشتری می تواند کار کند، در یک شهرداری یا دهیاری و به منظور ایجاد جاده های روستایی آنها حداقل پول را هم برای احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع تأمین قیر رایگان پروژه های عمرانی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

موضوع تأمین قیر رایگان پروژه های عمرانی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد