مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-21پزشكي

تداوم مجاهدت با وجود ابتلای 150 نفر از کادر درمان استان به کووید19


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ابتلای 150 کادر درمان این استان به کرونا خبر داد و گفت: با وجود مرخصی استعلاجی این 150 نفر با مجاهدت کادر درمان هیچ مشکلی از بالبت ارائه خدمت به بیماران کرونایی در استان وجود ندارد.

- ایسنا/سمنان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ابتلای 150 کادر درمان این استان به کرونا خبر داد و گفت: با وجود مرخصی استعلاجی این 150 نفر با مجاهدت کادر درمان هیچ مشکلی از بالبت ارائه خدمت به بیماران کرونایی در استان وجود ندارد.

دکتر محمد خالقی هاشمیان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به ارائه خدمات کیفی در بیمارستان های استان اظهار کرد: در این مدت سه سال اخیر که بیماری منحوس کرونا ویروس در کشور شیوع داشته، تاکنون بیمار مبتلا به کرونا جهت درمان توسط دانشگاه به خارج از استان اعزام نشده و هیچ بیماری خارج از محیط بیمارستان بستری نشده است.

وی بیان کرد: قطعاً شیوع کرونا ویروس بر خدمات رسانی در حوزه درمان تأثیر گذاشته است و از همان روزهای ابتدایی گسترش این ویروس، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر به عنوان مرکز اصلی خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا و مرجع در استان در نظر گرفته شد و این بیمارستان همچون بیمارستان های سایر شهرستان های تحت پوشش دانشگاه از جمله ولایت دامغان، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم مجاهدت با وجود ابتلای 150 نفر از کادر درمان استان به کووید19

تداوم مجاهدت با وجود ابتلای 150 نفر از کادر درمان استان به کووید19