مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-21اجتماعي

ارتفاع برف در کوهرنگ به 59 سانتی متر کاهش یافت


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش 36 میلی متری باران و 15 سانتی متری برف در کوهرنگ، گفت: ارتفاع کلی برف در این شهرستان به 59 سانتی متر کاهش یافته است.

- معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد،  با اشاره به بارش 36 میلی متری باران و 15 سانتی متری برف در کوهرنگ، گفت: نسبت به میانگین بلندمدت در این ایستگاه 12 درصد کمبود بارش داریم و ارتفاع کلی برف در این شهرستان به 59 سانتی متر کاهش یافته است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشترین فعالیت سامانه اخیر به صورت بارش برف و کولاک در کوهرنگ و گردنه چری بوده است.

وی افزود: تا روز پنج شنبه پدیده خاصی در چهارمحال و بختیاری پیش بینی نمی شود و از امروز شاهد کاهش ابر و وزش باد در سطح استان و بیشتر در مناطق شرقی خواهیم بود.

نوروزی اضافه کرد: از روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید به استان شاهد بارش هایی در منطقه کوهرنگ و برخی نقاط دیگر خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه میانگین بارش های بلندمدت استان چهار درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: میانگین وزنی بلندمدت بارش های استان 371 میلی متر است در صورتی که در حال حاضر این میزان به 355 میلی متر کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع برف در کوهرنگ به 59 سانتی متر کاهش یافت

ارتفاع برف در کوهرنگ به 59 سانتی متر کاهش یافت