مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-21اقتصادي

اختصاص اعتبار4 میلیاردی جهت رفع مشکل آب سی سخت و توت نده


فرماندار شهرستان دنا از اختصاص اعتبار4 میلیاردی جهت رفع مشکل آب سی سخت و توت نده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، بنا به گفته کورش درخشان زاده فرماندار دنا علاوه بر اختصاص 3 میلیارد اعتبار از محل اعتبارات زلزله برای ایجاد و ترمیم زیر ساخت های  آب و فاضلاب دنا، مبلغ 4 میلیارد تومان دیگر از همین محل به شهر سی سخت و پمپاژ آب توت نده اختصاص داده شد.

درخشان زاده فرماندار دنا در حاشیه پیگیری رفع مشکلات آب آشامیدنی مرکز شهرستان دنا گفت: در لحظات ورود به شهرستان اولویت اصلی خود را توجه به زیرساخت های آب شرب قرار دادم زیرا  تأمین آب شرب سالم و پایدار برای همه مناطق خصوصا مرکز شهرستان ضروری است.

وی گفت: شهر کوهپایه ای سی سخت میزبان گردشگران، مسافران و مقامات کشوری است که بیش از هر چیز نبود آب شرب سالم شرایط پذیرش را سخت خواهد کرد.

فرماندار دنا همچنین به نشست با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اشاره کرد و اظهار داشت: در بازدیدهای اولیه از محل سرچشمه آب شرب شهر سی سخت کاملا مشهود بود که مخزن سرچشمه دارای مشکلاتی به دلیل زلزله اخیر شده است و همین ترک ها باعث کمبود آب و ایجاد فشارهای روحی و روانی به همشهریان شده که حل و فصل این مشکل با احداث منبع آب در سرچشمه رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار4 میلیاردی جهت رفع مشکل آب سی سخت و توت نده

اختصاص اعتبار4 میلیاردی جهت رفع مشکل آب سی سخت و توت نده