مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-21ورزشي

چهره مرموز از تیم ملی فوتبال ایران اخراج شد


در حالی که برخی رسانه ها تلاش داشتند تا سرپرستی مجتبی خورشیدی در تیم ملی تا پایان دو بازی باقیمانده ایران در مقدماتی جام جهانی تداوم داشته باشد، - چهره مشکوک فدراسیون عزیزی خادم سرانجام از تیم ملی فوتبال ایران اخراج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در حالی که برخی رسانه ها تلاش داشتند تا سرپرستی مجتبی خورشیدی در تیم ملی تا پایان دو بازی باقیمانده ایران در مقدماتی جام جهانی تداوم داشته باشد، اما کار این انتصاب عجیب عزیزی خادم در تیم ملی فوتبال به پایان رسید.

مجتبی خورشیدی که از سوی شهاب عزیزی خادم به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب شده بود و شایعاتی درباره دلیل غیرفنی حضور وی در کنار تیم ملی با وجود مخالفت ها و انتقادات، منتشر شده بود، بعد از جدایی رییس قبلی از فدراسیون، کارش با تیم ملی به پایان رسید.

خورشیدی نخستین فردی بود که انتصابش در فروردین ماه سال جاری باعث ایجاد اختلاف بین کارشناسان و اهالی فوتبال با عزیزی خادم شده بود.

مسئولان فدراسیون در تدارک انتخاب سرپرست جدید برای تیم ملی هستند و طی روز های آینده فردی جدید را به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب خواهند کرد تا برنامه های سفر به کره جنوبی را آغاز کند.

گفتنی است محمودرضا رضایی مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال چهره نزدیک به حمیدرضا مهرعلی نایب رییس برکنارشده فدراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره مرموز از تیم ملی فوتبال ایران اخراج شد

چهره مرموز از تیم ملی فوتبال ایران اخراج شد