مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:072022-02-21سياسي

بیشترین پرونده های کثیرالشاکی مرتبط با تعاونی ها است


رییس کل دادگستری تهران با بیان اینکه بیشترین پرونده های کثیرالشاکی مرتبط با تعاونی ها است،گفت:اگر بر روند فعالیت آنها نظارت می شد، شاهد وضعیت فعلی نبودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست بررسی نحوه اجرای آرا صادره از هیأت های حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان تهران با حضور علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران، یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در سالن ولایت مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان تهران در ابتدای این نشست با بیان اینکه اجرای آرا صادره از سوی هیأت های حل اختلاف اداره کار با دادگاه های حقوقی است، گفت: این آرا عیناً برابر و مطابق با سایر آرا دادگاه ها به اجرا گذاشته می شود و تشریفاتی که در خصوص آرا محاکم طی می شود، همان تشریفات نیز در مورد آرا اداره کار و هیأت های حل اختلاف اداره کار طی می شود.

علی القاصی مهر با اشاره به نگاه ویژه قانون گذار در خصوص آرا اداره کار عنوان کرد: قانون گذار اجرای این آرا را به جهت فرایندهای اجرا، تشریفات و مقررات ناظر بر توقیف اموال در اختیار و صلاحیت محاکم قرا داده که باید در قالب اجراییه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین پرونده های کثیرالشاکی مرتبط با تعاونی ها است

بیشترین پرونده های کثیرالشاکی مرتبط با تعاونی ها است