مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-21اقتصادي

احیای 100 هکتاری باغات چای رها شده طی امسال


در راستای احیای باغات رها شده در هر هکتار 35 میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهیم کرد که از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 100 هکتار از باغات چای احیا شده و در مجموع در 977 هکتار عملیات کف بری و احیا را اجرایی کردیم.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان چای کشور گفت: در راستای احیای باغات رها شده در هر هکتار 35 میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهیم کرد که از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 100 هکتار از باغات چای احیا شده و در مجموع در 977 هکتار عملیات کف بری و احیا را اجرایی کردیم.

حبیب الله جهانساز با اشاره به حمایت های دولت از صنعت چای از نرخ گذاری خرید برگ سبز چای تا بهزراعی باغات، اظهار کرد: یکی از حمایت های خوب افزایش 45 درصدی نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای نسبت به سال گذشته است.

وی با بیان اینکه نرخ خرید تضمینی برگ سبز درجه یک 6690 تومان و برگ سبز درجه دو 4670 تومان مصوب شده است، افزود: تاکنون بالغ بر 200 میلیارد تومان جهت پرداخت بهای برگ سبز چای تامین شده است و لذا یک ماه زودتر مطالبات چایکاران را پرداخت کردیم.

رییس سازمان چای کشور در گفت وگوی ویژه خبری باران، با اشاره به ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای چایکاران و کارخانجات چای، تصریح کرد: از محل صندوق تخصصی چای 95 میلیارد تومان برای سرمایه در گردش در نظر گرفتیم و چایکاران به اراضی هر هکتار چهار میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 100 هکتاری باغات چای رها شده طی امسال

احیای 100 هکتاری باغات چای رها شده طی امسال