مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-21اقتصادي

جاده سنگلاخ کارآفرینی در 6 سال گذشته ناهموارتر شد


در 6 سال گذشته نه تنها موانع کسب و کار برداشته نشد بلکه دست اندازهای جدیدی نیز اضافه شد و امروز جاده سنگلاخ کارآفرینی ناهموارتر از گذشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مسعود خوانساری امروز در ششمین مراسم اعطای نشان امیرالضرب و 138 سالگی اتاق بازرگانی تهران، اظهار داشت: در 6 سال گذشته ضمن برگزاری مراسم امین الضرب و انتخاب کارآفرینان کشور رصد دقیقی از فضای کسب و کار کشور صورت پذیرفته است اما در این مدت متأسفانه نه تنها موانع کسب و کار برداشته نشده که دست اندازهای جدیدی نیز اضافه شده است و امروز جاده سنگلاخ کارآفرینی ناهموارتر از گذشته شده است.

  وی افزود: برای تفسیر شرایط امروز به مولفه های روشنی از جمله تحریم های خارجی، وضعیت سیاست داخلی، خود تحریمی ها، رشد نرخ تورم، افزایش حجم نقدینگی، سیلاب کسری بودجه دولتی و بی انضباطی مالی و در یک کلام فضای نامناسب کسب و کار می توان اشاره کرد.

  رییس اتاق بازرگانی تهران بیان داشت: هر کدام از این موارد چنان قدرتی دارد که یک اقتصاد سالم و پویا را زمین گیر کند من از همه اینها مهمتر و بلکه مقدم بر همه اینها حکمرانی نامطلوب را می دانم.

  وی افزود: وضعیت کنونی نگران کننده است، اشاره به این موارد سیاه نمایی نیست، از زبان بیگانه هم بیان نمی شود، بلکه درد و دل کسانی است که با و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده سنگلاخ کارآفرینی در 6 سال گذشته ناهموارتر شد

جاده سنگلاخ کارآفرینی در 6 سال گذشته ناهموارتر شد