مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:222022-02-21سياسي

306 واحد از تاسیسات گردشگری استان مرکزی، آماده پذیرش گردشگران نوروزی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: 306 واحد از تاسیسات گردشگری استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آماده میزبانی از گردشگری نوروزی هستند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: 306 واحد از تاسیسات گردشگری استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آماده میزبانی از گردشگری نوروزی هستند.

مصطفی مرزبان دوم اسفندماه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی تصریح کرد: طی دو سال اخیر، شرایط کرونایی حاکم بر کشور، در واقع سفرهای نوروزی را متوقف کرد و ستاد نیز عملا جلسات خود را در سطح اداره کل میراث فرهنگی برگزار می کرد.

وی با اشاره به صدور احکام روسای کمیته های ستاد توسط استاندار مرکزی، اظهار کرد: استان مرکزی 62 پروژه فعال گردشگری در حال ساخت دارد که به بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده اند و در بحث صدور پروانه ساخت جزو استان های برتر به حساب می آید.

مرزبان با اشاره به فعالیت 306 واحد تاسیسات گردشگری فعال در قالب تاسیسات 17 گانه در استان، گفت: در سال جاری 5 واحد به تاسیسات گردشگری استان اضافه شده است و در حال حاضر نیز 862 اتاق با 3040 تخت آماده پذیرایی از گردشگران ورودی به استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

306 واحد از تاسیسات گردشگری استان مرکزی، آماده پذیرش گردشگران نوروزی

306 واحد از تاسیسات گردشگری استان مرکزی، آماده پذیرش گردشگران نوروزی