مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-21بين الملل

سفر خاخام اسراییلی به ایران (+عکس و فیلم)


خاخام هرتزوگ که با پاسپورت آمریکایی خود به ایران آمده، از بازار و کنیسه های تهران بازدید کرده و برای بازدید از مقبره استر و مردخای به همدان رفته است.

- خاخام هرتزوگ که با پاسپورت آمریکایی خود به ایران آمده، از بازار و کنیسه های تهران بازدید کرده و برای بازدید از مقبره استر و مردخای به همدان رفته است.

یک خاخام ارشد ارتدوکس اسراییلی که در شهر قدس زندی می کند، هفته گذشته به ایران سفر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، وب سایت تایمز اسراییل با انتشار این خبر نوشت: خاخام (حریدی) یعقوب یسراییل هرتزوگ ، در جریان سفر هفته گذشته خود به ایران با رهبران مذهبی محلی ملاقات کرده و تصاویر و ویدئوهای سفر خود را از طریق توییتر به اشتراک گذاشته است.

بر اساس این گزارش: این خاخام حریدی که پیشتر به دلیل تلاش برای تاسیس جامعه یهودیان در عربستان سعودی خبرساز شده و 5 مرتبه به عربستان سفر کرده است، اخیرا به ایران رفته و با اعضای جامعه یهودیان محلی ملاقات و از اماکن یهودی در سراسر کشور بازدید کرده است.

به نوشته تایمز اسراییل: خاخام یعقوب یسراییل هرتزوگ در حال حاضر به همراه همسرش دبورا لی و 8 فرزندشان در اورشلیم (قدس) زندگی می کند؛ اما این مانع از آن نشد که او سوار بر هواپیمای جمهوری اسلامی ایران شده و به ایران نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر خاخام اسراییلی به ایران (+عکس و فیلم)

سفر خاخام اسراییلی به ایران (+عکس و فیلم)