مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-21سياسي

توجه ویژه به شخصیت وحدت آفرین پیامبر(ص)


دبیر ادبی جشنواره محمد(ص) گفت:این کنگره جهانی باعث شد رویکرد دوباره ای به شعر و داستان نبوی رخ بدهد که با توجه به شخصیت وحدت آفرین پیامبر(ص) جای آن خالی بود.

- ، غلامرضا کافی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری کنگره محمد(ص) پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر که به مناسبت اعلام برنامه های اختتامیه این کنگره برگزار شده بود اعلام کرد: این کنگره جهانی باعث شد رویکرد دوباره ای به شعر و داستان نبوی رخ بدهد که با توجه به شخصیت وحدت آفرین پیامبر(ص) جای آن خالی بود.

وی با اشاره به این که ستاد برگزاری این کنگره کاملا مردمی است از حمایت دانشگاه شیراز و سایرمجموعه های فرهنگی استان قدردانی کرد و گفت: باتوجه به شهرت ادبی و فرهنگی شهر امروزه برای برگزاری برنامه های ادبی شیراز از اولین انتخاب های برگزارکنندگان است.

کافی با اشاره به مشارکت چشمگیر شرکت کنندگان عنوان کرد که 2402 اثر ادبی در این کنگره دریافت کردیم که شامل یک هزار و 644 شعر و 758 اثر داستانی در سه زبان فارسی عربی انگلیسی است.

دبیر ادبی جشنواره یادآور شد: دست اندکاران کنگره افق بلندی دارند و برای گام اول کار را وسیع شروع کردند.

تنوع و تعداد 25رشته هنری و 7زبان وتعداد آثار ارسالی نشانگر وسعت کار است و تعداد آثار برگزیده کیفیت آثار را نشان می دهد ما در بخش ادبی از تمام استان های کشور اثر داشتیم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به شخصیت وحدت آفرین پیامبر(ص)

توجه ویژه به شخصیت وحدت آفرین پیامبر(ص)