مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:322022-02-21اقتصادي

سهمیه کود استان کردستان بیش از 15 هزار تن اعلام شد


معاون فنی سازمان تعاون روستایی استان، سهمیه کود کردستان را 15 هزار و 390 تن اعلام کرد و گفت: 12155 تن از این سهمیه جذب و بین کشاورزان توزیع شده است.

- شهیاد در جلسه ستاد زراعت استان، با اشاره به اینکه تا کنون بالغ بر 4965 تن حواله الکترونیکی در سامانه الکترونیکی سازمان تعاون روستایی ثبت شده اظهار داشت : امید آن می رود بزودی تمام سهمیه کود اختصاصی استان از طریق ثبت و بارگذاری حواله های الکترونیکی توزیع گردد و کشاورزان مشکلی در این زمینه نداشته و مشکلات موجود مرتفع شود.

وی در ادامه مدیر شرکت خدمات حمایتی، با اشاره به اینکه صد درصد سهمیه کود ازته استان تامین شده است افزود: از 63 هزار و 900 تن سهمیه کود ازته مقدار 60 هزار و 832 تن به انبار عوامل توزیع شهرستان های استان حمل شده است.

معاون فنی سازمان تعاون روستایی استان کردستان، با اعلام اینکه مقدار 4 هزار و 668 تن کود اوره در انبار این شرکت ذخیره شده است، بیان کرد: استان کردستان بالغ بر 1700 تن کود ازته مازاد بر سهمیه اختصاصی را نیز جذب کرده تا کشاورزان با توجه به فصل کشت، با کمبودی در این زمینه مواجه نشوند.

وی ضمن اشاره به نیاز کود طرح جهش تولید ادامه داد: علاوه بر سهمیه مصوب استان با توجه به افزایش نیاز استان برای طرح جهش تولید پیگیری لازم از سوی معاون بهبود تولیدات گیاهی برای تخصیص سهمیه ماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه کود استان کردستان بیش از 15 هزار تن اعلام شد

سهمیه کود استان کردستان بیش از 15 هزار تن اعلام شد