مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:422022-02-21سياسي

انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه علمی پژوهشی اورامانات


تفاهم نامه سه جانبه همکاری های علمی پژوهشی اورامانات، بین دانشگاه رازی، اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منظور رفع موانع و مشکلات موجود و ارتقاء جایگاه ثبت جهانی اورامانات به امضاء رسید.

- جبار گوهری مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه در نشست انعقاد این تفاهم نامه که امروز (دوم اسفند) انجام شد، از ثبت جهانی اورامانات به عنوان یک رویداد مهم برای استان یاد کرد و افزود: قطعا این رویداد می تواند در مسیر توسعه ملی و منطقه ای تاثیرگذار باشد.

وی تاکید کرد: برای استفاده حداکثری از این فرصت باید تلاش کنیم تا راه را به اشتباه نرویم و در حفاظت و صیانت از این میراث ارزشمند از طریق علمی و پژوهشی ورود کنیم.

سرپرست میراث فرهنگی استان ادامه داد: استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی برای صیانت و حفاظت از این میراث، مانع از آن می شود تا مسیر تکراری را دوباره طی کنیم، اتلاف منابع کمتری داشته باشیم و حفاظت از منظر بف درستی صورت گیرد.

وی متذکر شد: اگر این مسیر را به درستی طی نکنیم، فرصت ها را از دست خواهیم داد و این میراث جهانی دچار آسیب هایی خواهد شد و نمی توانیم از ظرفیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ثبت جهانی شدن منظر استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه علمی پژوهشی اورامانات

انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه علمی پژوهشی اورامانات