مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-21اجتماعي

از آزادسازی بلوار قیام تا افتتاح ایستگاه مترو شهدای 17 شهریور


بلوار قیام تهران از سال 1392 به کارگاه فعالیت های عمرانی شرکت مترو تهران تبدیل شده بود که پس از بازسازی کامل، تا پیش از پایان سال جاری به طور کامل در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره بلوار قیام گفت: از حدود سال 1392 به دلیل نیاز شرکت مترو به فضایی کارگاهی، بلوار قیام ابتدا برای آماده سازی شفت دستگاه حفار مکانیزه مورد استفاده قرار گرفت و سپس به عنوان کارگاه بچینگ و عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاه های میدان قیام و خیابان شهدای هفدهم شهریور همچنین در اختیار پیمانکاران مربوطه بود.

درستی در ادامه افزود: سال گذشته مقارن با افتتاح ایستگاه میدان قیام ( 14 اسفند 1399) و با همکاری شهرداری منطقه 12 حدود 600 متر از بلوار قیام پس از بهسازی کامل و در شکلی به مراتب بهتر از گذشته اش، آزادسازی شد و امروز در حالی که به روزهای پایانی سال 1400 نزدیک می شویم، مسیر باقی مانده از این بلوار آماده تحویل به شهروندان صبور پایتخت شده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در خاتمه گفت: بلوار قیام در وضعیت جدید خود که پس از 8 سال به طور کامل در اختیار شهروندان قرار می گیرد، صاحب مسیر ویژه دوچرخه سواری، پیاده راه، ایستگاه تاکسی و اتوبوس تندرو و دو ایستگاه مترو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آزادسازی بلوار قیام تا افتتاح ایستگاه مترو شهدای 17 شهریور

از آزادسازی بلوار قیام تا افتتاح ایستگاه مترو شهدای 17 شهریور