مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-21حوادث

برخورد قاطعانه و مستمر پلیس با اراذل و اوباش در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: برخورد پلیس استان با اراذل، اوباش و هنجارشکنان؛ قاطعانه و مستمر خواهد بود.

- سرهنگ ایرج خانی پور پیش از ظهر امروز (2 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با قدردانی از اقدامات موثر پلیس استان در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، اظهار کرد: پلیس و دستگاه قضایی استان در خدمت مردم بوده و با قاطیعت با هرگونه رفتار و حرکات هنجارشکنانه اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد و استان زنجان جایی برای عرض اندام چنین افرادی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این طرح به مدت 15 روز و در مقاطع زمانی مختلف اجرا می شود، افزود: این طرح هر روزه در چند نقطه از شهر اجرا و در هفته های آتی به صورت منقطع و در مواقعی که لازم باشد به مرحله اجرا در می آید.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه گفت: هدف از اجرای این طرح، این است که به مردم که مطالبه گر اجرای طرح های این چنینی هستند، بگوییم که به هیچ وجه نگران موضوع امنیت در استان نباشند.

خانی پور با تاکید بر ضرورت همراهی مردم در ثبات امنیت افزود: موفقیت پلیس به شدت تحت تاثیر عوامل محیط برون سازمانی است و برای این که رکن اصلی پلیس جامعه محور، یعنی مشارکت مردم در پیشبرد مأموریت های مختلف پلیسی، نهادینه و عملیاتی شود، باید شیوه های کاربردی و الزامات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه و مستمر پلیس با اراذل و اوباش در زنجان

برخورد قاطعانه و مستمر پلیس با اراذل و اوباش در زنجان