مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-21پزشكي

مردان کمتر از زنان به سلامتی خود اهمیت می دهند


دبیر کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مردان به دلایل مختلفی به نسبت به زنان کم تر به مسئله سلامتی خود اهمیت می دهند، بنابراین این ضرورت وجود دارد که حتما هفته ای برای حساس سازی هر چه بیشتر آقایان نسبت به سلامت خودشان در نظر گرفته شود.

- حسین بیگلری دبیر کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: هر ساله از اول تا هفتم اسفندماه به عنوان  هفته سلامت مردان در کشور در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مردان به دلایل مختلفی اجتماعی، اقتصادی و.

به نسبت به زنان کم تر به مسئله سلامتی خود اهمیت می دهند، بنابراین این ضرورت وجود دارد که حتما هفته ای برای حساس سازی هر چه بیشتر آقایان نسبت به سلامت خودشان در نظر گرفته شود.

دبیر کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شعارهای نمادینی همچون باورهای نادرست در زمینه واکسیناسیون علیه کووید19ریال پاندمی کووید19 و سلامت روان مردان، سلامت باروری مردان و جوانی جمعیت، مولفه های اجتماعی مرتبط با سلامت مردان، کنترل عوامل خطر کرونا در محیط کار، سواد سلامت و نقش آن در سلامت مردان و نقش شیوه زندگی سالم در پیش گیری از سرطان های شایع مردان در این هفته در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان کمتر از زنان به سلامتی خود اهمیت می دهند

مردان کمتر از زنان به سلامتی خود اهمیت می دهند