مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-21پزشكي

همدان کمبود سرم ندارد/ توزیع بیشتر در بیمارستان ها


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه کمبودی در زمینه سرم نداریم گفت: تامین سرم طوری مدیریت شده که بیشتر در اختیار بیمارستان ها قرار گرفته است.

- قدرت الله رستمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با مدیریتی که از دو ماه پیش در خصوص دپوی سرم صورت گرفته، در پیک ششم کرونا شرایط مناسبی در استان داریم و هیچگونه مشکلی در تأمین سرم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همدان نسبت به سایر استان ها جزء بهترین هاست تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور، داروخانه ها، درمانگاهها و بیمارستانهای استان از نظر تأمین سرم مدیریت و ساماندهی شده اند و کمتر در داروخانه ها و بیشتر تحویل بیمارستان ها شده و لذا در بیمارستانها مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی و هماهنگی با شرکت های تولید دارو و نیز با توجه به دوری یا نزدیکی داروخانه ها به درمانگاه ها، سرم با نسبت و تعداد مشخصی به داروخانه های روزانه یا شبانه روزی استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: با این وجود ممکن است داروخانه ای در یک مقطعی اعلام کند سرم ندارد اما با توجه به تأمین سرم درمانگاه ها، درمانگاه نزدیک به همان داروخانه سرم را در اختیار بیماران قرار دهد و این به منزله کمبود سرم در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان کمبود سرم ندارد/ توزیع بیشتر در بیمارستان ها

همدان کمبود سرم ندارد/ توزیع بیشتر در بیمارستان ها