مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-21اقتصادي

احداث کمربندی شمالی بروجن 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیشرفت 40 درصدی احداث کمربندی شمالی بروجن، گفت: ساخت این پروژه به طول هشت کیلومتر و چهارخطه از سال 99 آغاز شده است.

- حمید ربیعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به پیشرفت 40 درصدی احداث کمربندی شمالی بروجن، گفت: ساخت این پروژه به طول هشت کیلومتر از سال 99 آغاز شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه در حال حاضر بالغ بر 160 میلیارد تومان است.

وی با تأکید بر اهمیت ساخت پروژه کمربندی شمالی بروجن، افزود: خودروهایی که قصد عبور از لردگان به سمت مبارکه و بالعکس دارند ناگزیر از داخل شهر بروجن عبور می کنند که علاوه بر ایجاد ترافیک، خطرات ناشی از این تردد و از بین رفتن زیرساخت جاده های شهری با ایجاد سر و صدا سبب نارضایتی شهروندان در طول شبانه روز می شود.

ربیعی با بیان اینکه اتمام ساخت کمربندی شمالی بروجن قسمتی از این مشکلات را برطرف می کند، اضافه کرد: این پروژه، کمربندی فعلی از جاده لردگان _ بروجن را به جاده بروجن _ شهرکرد و در ادامه به جاده بروجن _ مبارکه متصل می کند.

وی عنوان کرد: فاز نخست زیرگذر بروجن که در همین مسیر واقع شده نیز امسال به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کمربندی شمالی بروجن 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

احداث کمربندی شمالی بروجن 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد