مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-21سياسي

شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش در سانحه جت آموزشی


دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش در حین بازگشت از ماموریت آموزشی با هواپیمای اف5 دچار سانحه شده و به شهادت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش در حین بازگشت از ماموریت آموزشی با هواپیمای اف5 دچار سانحه شده و به شهادت رسیدند.

امیر سرتیپ دوم تقی خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره حادثه سقوط یک فروند جنگنده در تبریز گفت: دو تن از خلبانان رشید و شجاع نیروی هوایی ارتش در حین بازگشت از ماموریت آموزشی با هواپیمای اف5 دچار سانحه شده و به شهادت رسیدند.

وی با اعلام این خبر گفت:  یک فروند هواپیمای اف 5 آموزشی پایگاه شهید فکوری هنگام بازگشت از مأموریت آموزشی به علت اشکال فنی دچار سانحه شد و خلبانان این هواپیما که با اقدام شجاعانه و با نثار جان خود  مانع از سانحه بزرگتر شدند، به شهادت رسیدند.

بنابراین گزارش، خلبانان این هواپیمای آموزشی با وجود اینکه می توانستند از صندلی پران استفاده کرده و جان خود را نجات دهند، با ازخودگذشتگی و رشادت، هواپیما را به منطقه کم جمعیت هدایت کرده و مانع از سقوط هواپیما در منطقه ای پرجمعیت و پرتراکم شدند.

سرهنگ دوم صادق فلاحی از بهترین استاد خلبانان پایگاه شهید فکوری تبریز و سروان علیرضا حنیفه زاد از خلبانان جوان این پایگاه در این سانحه به شهادت رسیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش در سانحه جت آموزشی

شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش در سانحه جت آموزشی