مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:172022-02-21اجتماعي

ردیاب بهتر است یا دزدگیر ماشین؟!


دزدگیر تصویری ماشین یکی از بهترین دزدگیر ها است که تمام اتفاقات روی خودرو را می توانید از طریق ریموت آن ببینید اما نمی توان گفت که برای امنیت خودرو کافی است! - دزدگیر تصویری ماشین یکی از بهترین دزدگیر ها است که تمام اتفاقات روی خودرو را می توانید از طریق ریموت آن ببینید اما نمی توان گفت که برای امنیت خودرو کافی است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی وسیله ای کوچک و الکترونیکی است که برای آگاه شدن از موقعیت مکانی وسیله و یا شخص مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا همیشه نگران کودک و فرزندان خود هنگام بازگشت از مدرسه یا کلاس هستید، آیا نگران حیوانات خانگی، وسایل های شخصی وسایل های نقلیه خود هستید، همیشه نگران گم شدن پدر و مادران خودکه دچار بیماری آلزایمرند هستید و نمی دانید برای حل این مشکل چه باید کرد؟ پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا مشکل و نگرانیتان بر طرف شود و راه چاره را بیابید! کاربرد ردیاب این دستگاه کوچک کاربرد فراوانی دارد.

ردیاب دارای 3 نوع متفاوت شامل ردیاب خودرو، ردیاب موتور سیکلت، ردیاب شخصی است.

از کاربرد این وسیله می توان به موارد زیر اشاره کرد: * این وسیله برای پدر و مادرانی که شاغل هستند و یا به دلایلی توانایی این را ندارند که همراه کودکان باشند و همیشه نگران بچه هایشان هستند بسیار کاربرد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیاب بهتر است یا دزدگیر ماشین؟!

ردیاب بهتر است یا دزدگیر ماشین؟!