مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:222022-02-21سياسي

میرمحمدیان: جهاد تبیین امامان محله، حل مشکلات مردم است


مدیرعامل بنیاد هدایت به راهکارهای مقابله با دشمنان پرداخت و عنوان کرد: یکی از راه حل ها این است که امامان این جامعه، مسئله های مردم را با کمک خودشان حل کنند که این اقدام مصداق همان مردمسالاری دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه اولین دوره تجلیل از برگزیدگان استانی مهرواره اوج، در سالن بهشت مجتمع ولایت مشهدالرضا، با حضور حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت برگزار شد.

در این مراسم ضمن قرائت بیانات حضرت امام(ره) پیرامون اهمیت مساجد، حجت الاسلام حسن بابانژاد مدیر مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت در جمع برگزیدگان مهرواره اوج، به تبیین اهداف برگزاری این دوره و تشریح برنامه های آن پرداخت و گفت: در مهرواره اوج، کارهای بزرگی توسط شما بزرگواران انجام گرفت و این اقدامات برای ما بسیار ارزشمند است؛ لذا درصددیم آن را به یک خروجی قابل ارائه برای دیگران تبدیل کنیم.

وی افزود: هدف این است که امر معروفی که شما علمدار آن بوده اید، در جامعه تکثیر شود و این اتفاق مهمی است که همراهی و همدلی شما در ارائه توضیحات لازم پیرامون این اقدامات را می طلبد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت اظهارداشت: اکنون در نقطه حساسی از جنگ تمدنی قرار گرفته ایم و اقدامات میدانی شما در این شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرمحمدیان: جهاد تبیین امامان محله، حل مشکلات مردم است

میرمحمدیان: جهاد تبیین امامان محله، حل مشکلات مردم است