مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:222022-02-21اقتصادي

ناظر توزیع کالای اساسی در کردستان سازمان جهاد کشاورزی است /برخورد جدی با گرانفروشان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: سیاست گذار و ناظر توزیع کالای اساسی در استان سازمان جهاد کشاورزی است و این سازمان از امروز تا 20 فروردین در استان برای ایجاد وضعیت آرام در بازار در وضعیت آماده باش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی که با حضور مدیران فروشگاه های زنجیره ای استان در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه بیشتر کالاها از طریق فروشگاه های زنجیره ای توزیع کالاهای اساسی توزیع می شوند، اظهار کرد: سیاست گذار و ناظر توزیع کالای اساسی در استان سازمان جهاد کشاورزی است و این سازمان از امروز تا 20 فروردین در استان برای ایجاد وضعیت آرام در بازار در وضعیت آماده باش است.

به گفته وی، نظارت و بازرسی باید هوشمند شود تا تاثیر آن به حداکثر برسد در راستای حفظ کرامت و شان مردم تمام تلاش خود را انجام می دهیم که در ایام نوروز از تشکیل صف پیشگیری شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از فروشگاه های زنجیره ای استان خواست از طریق شبکه مرکزی خود نسبت به جذب حداکثری کالاهای اساسی اقدام کنند و خاطرنشان کرد: علاوه بر ایام عید، ماه مبارک رمضان را هم در پیش داریم از این رو نظارت بر کالاهای اساسی باید با دقت بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناظر توزیع کالای اساسی در کردستان سازمان جهاد کشاورزی است /برخورد جدی با گرانفروشان

ناظر توزیع کالای اساسی در کردستان سازمان جهاد کشاورزی است /برخورد جدی با گرانفروشان