مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:322022-02-21فرهنگي

پروانه ساخت موزه هنرهای معاصر در حال پیگیری است/ کمیسیون ماده 5 کمک کند


معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: پروانه ساخت موزه هنرهای معاصر از روزهای اول در حال پیگیری است و نقشه آن بارها اصلاح شده است اما در نهایت شهرداری می تواند در کمیسیون ماده 5 آن را تعیین تکلیف کند.

- خبرگزاری فارس - همدان: موزه هنرهای معاصر با زیربنایی در حدود 6 هزار و 600 متر مربع در محدوده تپه مصلی و مجاورت فرهنگسرای بوعلی در چهار طبقه در حال ساخت است.

این موزه شامل گالری های نمایش آثار هنری، سالن اجتماعات و کارگاه های آموزشی بوده و در آینده به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی شهر همدان نقش ایفا خواهد کرد.

این پروژه مصوبه سفر رییس جمهور وقت در سال 87 است که ساخت آن تا حدود 6 سال متوقف بود اما مجدد با تزریق اعتبار جان تازه ای گرفته و پروژه پیشرفت کرد و اکنون حدود 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اما با انتشار خبری مبنی بر اینکه این پروژه فاقد پروانه ساخت است، بر آن شدیم تا این موضوع را از متولیان امر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان پیگیری کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در خصوص پروانه ساخت موزه هنرهای معاصر اظهار کرد: اداره کل ارشاد از ابتدا برای پروانه ساخت اقدام کرد اما از ابتدا با مشکلاتی مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه ساخت موزه هنرهای معاصر در حال پیگیری است/ کمیسیون ماده 5 کمک کند

پروانه ساخت موزه هنرهای معاصر در حال پیگیری است/ کمیسیون ماده 5 کمک کند