مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:372022-02-21بين الملل

157 هزار متر از اراضی حریم دریا در کنگان آزادسازی شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان گفت: در راستای آزادسازی حریم 60 متری دریا در شهرستان کنگان 157 هزار و 389 متر مربع از اراضی ساحلی شیرینو شهرستان کنگان رفع تصرف و آزادسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، علیرضا منصوری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای آزادسازی حریم 60 متری دریا در شهرستان کنگان 157 هزار و 389 متر مربع از اراضی ساحلی شیرینو شهرستان کنگان رفع تصرف و آزادسازی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان اظهار کرد: در راستای آزادسازی حریم 60 متری دریا در شهرستان کنگان و با تاکیدات فرماندار شهرستان و دستور دادستان محترم شهرستان کنگان 157 هزار و 389 متر مربع از اراضی ساحلی شیرینو شهرستان کنگان رفع تصرف و آزادسازی شد.

منصوری بیان کرد: عمده تصرفات این اراضی توسط شرکت های پتروشیمی منطقه و برخی توسط اشخاص بود که با همکاری مرجع قضایی و دهیاری و شورای شیرینو به طور کامل آزادسازی شد و این مسیر که تاکنون در تصرف شرکت ها و افراد بوده است در راستای پدافند عامل و به منظور استفاده تفریحی و گردشگری در اختیار مردم منطقه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

157 هزار متر از اراضی حریم دریا در کنگان آزادسازی شد

157 هزار متر از اراضی حریم دریا در کنگان آزادسازی شد