مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-21سياسي

«عیدی برای همه» با فعالیت بیش از 130 مرکز نیکوکاری استان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: جشن نیکوکاری همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری در این استان همزمان با سراسر کشور در روزهای 12 تا 14 اسفند برگزار می شود.

- ایسنا/سمنان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: جشن نیکوکاری همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری در این استان همزمان با سراسر کشور در روزهای 12 تا 14 اسفند برگزار می شود.

علی بحیرایی، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در نشست مشترک با مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان و رییس سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: پایگاه های جشن نیکوکاری در مدارس، مراکز نیکوکاری شهرها و محل برپایی نماز جمعه در استان سمنان از دوازدهم اسفند تا چهاردم اسفند برپا می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با توجه به شیوع کرونا بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و خاطرنشان کرد: بهره گیری بهره گیری از فضای مجازی با هدف نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در این برحه از زمان ضروری است.

وی به فعالیت بیش از 130 مرکز نیکوکاری اشاره و تصریح کرد: هدف از مرکز نیکوکاری تنها جمع آوری کمک های نقدی و کالا نیست، بلکه 16 مراکز تخصصی فرهنگی ظرفیتی برای فرهنگی سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عیدی برای همه» با فعالیت بیش از 130 مرکز نیکوکاری استان

«عیدی برای همه» با فعالیت بیش از 130 مرکز نیکوکاری استان