مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-21سياسي

کتابی درباره سیره عملی نمایندگان امام خمینی در استانها منتشر شد


کتابی درباره سیره عملی نمایندگان امام خمینی در استانها نوشته هادی حسین خانی نایینی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 400 صفحه منتشر شد.

- ، کتاب بال و پرهای امام (برشی از سیره عملی نمایندگان امام خمینی (ره)) اثر هادی حسین خانی نایینی از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهیه و به همت مؤسسه بوستان کتاب در 400 صفحه منتشر شد.

امروز عالمان دینی و روحانیت معظم که در مسند به مسئولیت های مختلف، مانند امامت جمعه و جماعت و نمایندگی ولی فقیه قرار گرفتند، شایسته است سیره و سبک زندگی عالمان وارسته به ویژه شهدای محراب را الگوی زندگی آن شخص قرار دهند و با مردم بر اساس رحمت حکمت فروتنی مهربانی و عطوفت که شیوه پیامبران امامان و سالکان راه حقیقت است، رفتار نمایند.

تقوا، اخلاص و معنویت، مهمترین رمز موفقیت عالمان دینی در طول تاریخ بوده و نمایندگان امام خمینی (ره) در استان ها با فتح قله های تهذیب به ستارگان همیشه درخشان انقلاب تبدیل شدند.

بال و پرهای امام ، برشی است از سیره عملی نمایندگان امام خمینی (ره) از سخنان، خاطره ها، تجربه ها و آموزه های ارزشمند نمایندگان امام خمینی (ره) در استان ها فراهم آمده است.

اثر حاضر با این هدف انجام شده است تا برخی از ویژگی ها و اقدامات نمایندگان ولی فقیه را شناسایی و منعکس کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی درباره سیره عملی نمایندگان امام خمینی در استانها منتشر شد

کتابی درباره سیره عملی نمایندگان امام خمینی در استانها منتشر شد