مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:522022-02-21فرهنگي

تلاش برای تسهیل ورود زنان به عرصه نویسندگی/زن باید درست معرفی شود


ما سعی می کنیم فضایی را متناسب بانوان داشته باشیم و تلاش می کنیم ورود به عرصه نویسندگی برای مادران و زنان تسهیل شود.

- ، نشست خبری جشن تولد پنج سالگی گردهمایی بانوان نویسنده در جشن رویش بانوی فرهنگ صبح امروز (دوشنبه دوم اسفند در حوزه هنری برگزار شد.

سارا عرفانی نویسنده و دبیر کانون بانوی فرهنگ درباره نحوه فعالیت کانون بانوی فرهنگ گفت: کانون بانوی فرهنگ انجمن ادبی است که تربیت نویسنده و تولید آثار فاخر در ادبیات داستانی را برعهده دارد و تلاش می کند که این اتفاق به نحو احسن انجام شود تا کتاب های خوبی در فضای ادبیات و داستان منتشر شود.

وی افزود: ما سعی می کنیم فضایی را متناسب بانوان داشته باشیم و تلاش می کنیم ورود به عرصه نویسندگی برای مادران و زنان تسهیل شود برای مثال با تشکیل کلاس های مجازی و یا فراهم کردن فضایی برای برای نگهداری کودکان فضا را برای حضور بانوان فراهم می کنیم و امیدواریم این کانون به محل همیشگی بانوان علاقه مند به نویسندگی تبدیل شود.

این نویسنده گفت: تلاش می کنیم فضای حمایتی را داشته باشیم تا بانوان بدانند فضایی برای کمک به آنان وجود دارد؛ همچنین پس از آموزش به بانوان آثار را رصد کنیم و به چاپ آن کمک کرده و رونمایی هم داشته باشیم تا آثار دیده شود و دوستان نوقلم به بدنه نویسندگان اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تسهیل ورود زنان به عرصه نویسندگی/زن باید درست معرفی شود

تلاش برای تسهیل ورود زنان به عرصه نویسندگی/زن باید درست معرفی شود