مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 13:072022-02-21سياسي

سفر 300 دانشجو از اردبیل به مناطق عملیاتی دفاع مقدس


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: 300 دانشجوی اردبیلی که سه دوز واکسن را دریافت کرده اند از 21 تا 26 اسفندماه به مناطق عملیاتی جبهه های جنوب اعزام خواهند شد.

- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: 300 دانشجوی اردبیلی که سه دوز واکسن را دریافت کرده اند از 21 تا 26 اسفندماه به مناطق عملیاتی جبهه های جنوب اعزام خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامحسین محمدی در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور استان اردبیل بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت حضوری و مجازی در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه خدمت رسانی به زائران در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته و زائرسرای اردبیل در اهواز احداث خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: اردوهای راهیان نور با حضور 300 دانشجوی اردبیلی که سه دوز واکسن را دریافت کرده اند از 21 تا 26 اسفندماه به مناطق عملیاتی جبهه های جنوب اعزام خواهند شد که در این زمینه حفظ یاد و نام شهدا با ترویج آثار فرهنگی و برکات معنوی در زندگی جاری و ساری خواهد شد.

سردار محمدی اصل خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت حضوری برای دانشجویان و اقشار مردمی جزو اولویت های اساسی است که در این زمینه زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت و رعایت محدودیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر 300 دانشجو از اردبیل به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

سفر 300 دانشجو از اردبیل به مناطق عملیاتی دفاع مقدس