مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-21سياسي

احیای امر اهل بیت(ع) زنده نگه داشتن و ترویج معارف است


حجت الاسلام والمسلمین «سید شمشاد حسین رضوی» رییس سازمان علمای امامیه شینگن،   با حضور در ساختمان مجمع جهانی اهل بیت(ع) قم، با آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع، - حجت الاسلام والمسلمین سید شمشاد حسین رضوی رییس سازمان علمای امامیه شینگن،   با حضور در ساختمان مجمع جهانی اهل بیت(ع) قم، با آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع، دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله رمضانی در این دیدار اظهار کرد: حجت الاسلام رضوی از تربیت یافتگان مکتب امام و رهبری است و به همراه فرزندان و خانواده خود در اروپا برای مکتب و پیروان اهل بیت(ع) بسیار زحمت می کشند و تلاش ها و فعالیت های زیادی دارند، ایشان خود را برای خدمت به پیروان اهل بیت(ع) وقف کرده اند و از تلاش های ایشان قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: مجمع جهانی اهل بیت(ع) خود را موظف می داند در حد توان به مراکز و مبلغان در اروپا کمک و از آنان حمایت کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به لزوم درک صحیح مکتب اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: فرهنگ اهل بیت(ع) هر جا شناخته شود، مشتاق و علاقمند پیدا می کند، فإن الناس لو علموا محاسن کلامنا لاتبعونا .

شما مشمول دعای امام رضا(ع) هستید که رَحِمَ اللّهُ عَبْدا اَحْیا أمْرَنا و احیای امر اهل بیت(ع) زنده نگه داشتن و ترویج معارف ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای امر اهل بیت(ع) زنده نگه داشتن و ترویج معارف است

احیای امر اهل بیت(ع) زنده نگه داشتن و ترویج معارف است