مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-21اجتماعي

فعلا عبور خط لوله غدیر از پارک ملی کرخه متوقف شده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به مخالفت این اداره کل با عبور خط لوله طرح آبرسانی غدیر از پارک ملی کرخه گفت: در حال حاضر فعالیت این طرح متوقف شده است.

- حفر تونل عبور خط لوله طرح آبرسانی غدیر در نزدیکی جنگل های کرخه ایسنا/خوزستان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به مخالفت این اداره کل با عبور خط لوله طرح آبرسانی غدیر از پارک ملی کرخه گفت: در حال حاضر فعالیت این طرح متوقف شده است.

محمدجواد اشرفی در خصوص پروژه عبور خط لوله طرح آبرسانی غدیر از پارک ملی کرخه اظهار کرد: مسیر اولیه عبور این خط با محدوده میراث برخورد داشت بنابراین اجرای خط لوله در این مسیر با مشکلاتی مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: متعاقب آن کارفرما (سازمان آب و برق) و پیمانکار (قرارگاه خاتم الانبیا) تصمیم گرفتند خط لوله را از مسیر پارک ملی کرخه عبور دهند که با ممانعت و مخالفت اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان مواجه شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان بیان کرد: با توجه به ارزش زیستگاهی پارک ملی کرخه، اداره کل محیط زیست خوزستان رسما با اجرای پروژه در این پارک مخالفت کرده است.

تخریب اراضی مجاور پارک ملی کرخه وی گفت: متعاقب این مساله، روز گذشته جلسه مشترکی با سازمان آب و برق خوزستان و اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد و پیشنهادات مان را ارائه دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا عبور خط لوله غدیر از پارک ملی کرخه متوقف شده است

فعلا عبور خط لوله غدیر از پارک ملی کرخه متوقف شده است