مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-21بين الملل

هشدار سازمان جاسوسی انگلیس نسبت به تبدیل دوباره افغانستان به خاستگاه تروریسم


رییس سرویس اطلاعات داخلی انگلیس موسوم به ام آی 5 هشدار داد، افغانستان بار دیگر در حال تبدیل شدن به خاستگاه تروریسم است و افراط گرایان انگلیسی هم اکنون برای ورود به این کشور تلاش هایی دارند.

- هشدار سازمان جاسوسی انگلیس نسبت به تبدیل دوباره افغانستان به خاستگاه "تروریسم" رییس سرویس اطلاعات داخلی انگلیس موسوم به ام آی 5 هشدار داد، افغانستان بار دیگر در حال تبدیل شدن به خاستگاه "تروریسم" است و افراط گرایان انگلیسی هم اکنون برای ورود به این کشور تلاش هایی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، کن مک کالوم رییس ام آی 5 گفت که درباره زیرساخت ها و شبکه های ترویستی در حال بازسازی در افغانستان، درست چند ماه پس از خروج بی برنامه و بدون نظم غرب از این کشور نگران است.

وی در سپتامبر گذشته میلادی هشدار داده بود که ام آی 5 آماده افزایش تروریسم الهام گرفته و رشد دوباره و بالقوه توطئه هایی به سبک القاعده است، چون با روی کار آمدن مجدد طالبان در افغانستان، افراط گرایان شجاع تر شده و جسارت بیشتری پیدا کرده اند.

اکنون رییس آژانس جاسوسی داخلی انگلیس یا همان ام آی 5 اذعان دارد که تلاش های برخی از افراط گرایان الهام گرفته و تحریک شده در انگلیس برای سفر به سمت افغانستان رصد و شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان جاسوسی انگلیس نسبت به تبدیل دوباره افغانستان به خاستگاه تروریسم

هشدار سازمان جاسوسی انگلیس نسبت به تبدیل دوباره افغانستان به خاستگاه تروریسم