مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:022022-02-21پزشكي

2 پروژه درمانی خیر ساز در شهرستان دیر در دست ساخت است


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: دو پروژه درمانی با مشارکت خیرین دوراندیش در بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر در دست ساخت است.

- بوشهر- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: دو پروژه درمانی با مشارکت خیرین دوراندیش در بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر در دست ساخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد آخوندی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان دیّر اظهار داشت: هم اکنون دو پروژه درمانی بااعتبار 30 میلیارد ریال در بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع پروژه های خیر ساز حوزه بهداشت و درمان، دو پروژه در حوزه درمان در حال ساخت است که عبارتند از ساختمان دیالیز بیمارستان امام هادی (ع) دیر که با مشارکت خیر دوراندیش آقای توانا با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال ساخت است که باقیات صالحاتی برای پدر مرحومشان است.

آخوندی ادامه داد: پروژه دیگری که در حوزه درمان این شهرستان در حال اجراست ساختمان رادیولوژی و سی تی اسکن است که توسط خیر گران قدر آقای حاج محمد عبدالله زاده شروع به ساخت شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: خیرین سلامت شهرستان دیّر همواره پشتیبان خوبی برای حوزه بهداشت و درمان بوده و نقش مؤثری در پیشبرد اهداف این حوزه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پروژه درمانی خیر ساز در شهرستان دیر در دست ساخت است

2 پروژه درمانی خیر ساز در شهرستان دیر در دست ساخت است