مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:072022-02-21اقتصادي

دستگیری متهم سوءاستفاده از 1200 میلیارد ریال ارز دولتی در کرج


فردی که با ثبت یک شرکت صوری اقدام به دریافت ارز دولتی برای واردات چوب ام دی اف به ارزش بیش از 1200 میلیارد ریال کرده و آن را در بازار آزاد به فروش رسانده بود، - ایسنا/البرز   فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با ثبت یک شرکت صوری اقدام به دریافت ارز دولتی برای واردات چوب ام دی اف به ارزش بیش از 1200 میلیارد ریال کرده و آن را در بازار آزاد به فروش رسانده بود، توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی البرز دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی و ارزی و محتکران کالاهای اساسی و در پی ارجاع پرونده ای با موضوع اخلال در نظام ارزی کشور از طریق دریافت ارز دولتی و فروش در بازار آزاد به پلیس امنیت اقتصادی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که متهم با ثبت یک شرکت صوری اقدام به دریافت ارز دولتی به ارزش بیش 1200میلیارد ریال برای واردات چوب ام دی اف کرده و آنها را در بازار آزاد به فروش رسانده بود و با اطلاع از تحت تعقیب بودنش به مدت طولانی متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در ادامه ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات پلیسی اطلاعاتی موفق به ردزنی مخفیگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهم سوءاستفاده از 1200 میلیارد ریال ارز دولتی در کرج

دستگیری متهم سوءاستفاده از 1200 میلیارد ریال ارز دولتی در کرج